På plats fanns Richard med fru och välputsad, nybesiktigad P1800-61.
Även Mr X3 med fru hade smitit från garaget för att besöka denna trevliga träff.
Ganska många P1800 räknades ihop 6 st varav en ES. 164 var det ont om bara 1 st så här behöver jag göra ett bidrag. Även en nyrenoverad Jakob från 1927 med intressant historia. Liksom en PV444 cab var några av kvällens besökare.
Röd PV Sport B16B. |
Även jänkare och en del andra märken på plats liksom motorcyklar. Den 29/6 är det USA tema då blir det mycket besökare. |
Träffens enda 164-69 |
Du får sätta fart på åtminstone en av dina bilar...Du kan ju vara med i nästan alla volvoklubb träff med din vagnpark.
SvaraRaderaÄr turordningen 164, Pv och sist P1800?
Jag tycker ju att P1800 borde ligga först i raden...
Du får sätta fart på åtminstone en av dina bilar...Du kan ju vara med i nästan alla volvoklubb träff med din vagnpark.
SvaraRaderaÄr turordningen 164, Pv och sist P1800?
Jag tycker ju att P1800 borde ligga först i raden...
Jag håller med föregående talare om tågordningen!
SvaraRaderaLite 164 körbar utan besiktning men klara in o ut garaget 1-2 dags jobb kvar.
SvaraRaderaSen få PVn besiktningsklar till den 10/7 sen Nyköpings PV träff.
Sen ES under sluter juni o juli o aug.
Borde räcka för lackeringsklar om jag får lite kloka råd.
Sen...kommer utmaningen...har inte pengarna en lack kostar. Vad gör man då...?
10/6 är besiktningen. Byta vakumslang vindrute torkare o få bromsarna att dra jämnt.
SvaraRaderaNågon som är sugen på att göra en metallic guld lackering?