måndag 30 augusti 2010

Engelsk tid kan ställa till det...

Ni som följer denna blogg märkte kanske att det inte blev någon uppdatering i sen söndagskväll vilket är den tid jag normalt brukar hinna lägga på bilen när familjen har somnat. Jag hade besökt england tidigare i veckan och hade klockan kvar på GMT+0 så när jag "tyckte" att det var hög tid att gå ut i garaget var klockan läggdags för länge sedan. Så då var det att ta en sväng ut i kväll istället...
Svetsning av högra balken jag bockade till förra helgen och sen uppmätning hur "kylarbalken skall sitta.


Hålet i kylarbalks lilla tunga till "O"-an på karossritningen säger 400 mm. Tar väl en laser till hjälp och mäter upp innan jag svetsat fast balken nästa vecka som komplement till rak bräda och tumstock...

1 kommentar:

  1. Hej
    Nu börjar bitarna komma på plats.
    Bara att hålla i så är det snart dags för bakändan../ P1800-61

    SvaraRadera