torsdag 1 juli 2021

Ett mycket givande besök till Uppsala

blev en sväng till Johan F och Per B i Uppsala för att hämta H panel bak i bagage utrymme som jag saknar samt en bra blinkershållare samt golvmattor för främre kupen. Fick även tillfälle att dokumentera Pers lågmilade och orenoverade ES-72 så nu har jag facit på det jag missat att detaljfotografera på Volvo museets ch nr 1 samt den topprenoverade och sist tillverkade ch nr 8077. Nu har jag 100+ bilder som hjälp för att få ihop det sista. Stort tack Per, ovärderlig hjälp!! Reg besiktning bokad äntligen den 18 augusti så nu gäller det att hålla tempot uppe så kanske det är möjligt Den demonterade motorn kommer hem igen efter att ha förvarats i Göteborg pga utrymmesbrist som jag hade 2003 när bilen hämtades med hjälp av Magnus & Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar